Obecność przed kamerami

Od kiedy obok w miarę rzetelnie tworzonych mediów zaczęło pojawiać się coraz więcej tabloidów i plotkarskich mediów opierających się wyłącznie na różnego rodzaju spekulacjach, obraźliwych tekstach i fotomontażach, wiele gwiazd i osób publicznych spotkało się z ogromną i stałą negatywną kampanią. W przypadku wielu gwiazd showbiznesu jednak taka fama okazywała się nie mniej korzystnie wpływająca na wyniki, jak obecność w głównych mediach w pozytywnym kontekście. Utarło się powiedzenie, że nie ważne jak piszą, ważne żeby dobrze zapisali nazwisko. Obecność w mediach w jakimkolwiek kontekście może zapewnić dzisiaj przeciętnemu celebrycie wystarczającą uwagę do tego, aby odnieść nagły komercyjny sukces. Tutaj nawet negatywne i szokujące opinie społeczeństwa na czyjś temat mogą posłużyć de facto jako koło zamachowe niekończącej się popularności i obecności przed kamerami. Jednak w przypadku osób niezwiązanych z showbiznesem, polityków czy biznesmenów, kontrolowanie swojego wizerunku medialnego jest bardzo ważne.

Leave a Reply